3 robots iwally

ziggo modem storing

Heeft u een Ziggo storing? Op 17 mei 2017 had Ziggo opnieuw een storing in Maarssen, verschillende klanten belde op dat hun internet niet werkte. Ziggo had de storing pas tegen de avond opgelost (20.15) waar de storing al rond 14.00 was begonnen.

Het duurde enige tijd voordat de storing bij Ziggo bekend was! Heb je ook storing en weet je niet zeker of het aan jou ligt of aan Ziggo? Neem gerust contact op!

afgelopen, 30 augustus 2016 was er een storing in de gemeente Maarssen bij Ziggo. Uiteraard komen storingen voor, maar wat interessant was aan deze storing was dat Ziggo pas in de gaten had dat er iets aan de hand was na een uur of drie... terwijl diverse klanten van ons belde met de melding / vraag waarom het internet het niet deed in de regio Maarssen dorp.

Wij hebben in de middag direct de storingspagina van Ziggo geraadpleegd maar deze gaf vrijwel de hele middag aan dat er geen storing bekend was in Maarssen. Ook op onze instagram, en social media, was duidelijk te zien dat Ziggo aan het slapen was, https://www.instagram.com/p/BJvMqKmjnwA/ helaas.

Dit is overigens niet de eerste storing bij Ziggo in de afgelopen periode blijkt uit geluiden van andere klanten in de omgeving Maarssen. Eerder in augustus (18-10de) ging het ook al mis. Wat ook toen opviel was dat de storing niet bekend was op de "storingspagina" van Ziggo, heeft de storingspagina van Ziggo soms ook een storing? Wij weten het niet, behalve dan dat het zeer vervelend is voor u wanneer u nu juist internet nodig heeft voor uw werk, of voor bijvoorbeeld school.

Wij hopen dat Ziggo voortaan haar storingen eerder en beter communiceert met klanten, vooral omdat de klantenservice van Ziggo niet op de hoogte is van de storing wanneer deze niet in het systeem staat, en dit tot tweemaal toe. Gelukkig hebben wij bij iWally internet via KPN en dat werkt wel altijd goed (gelukkig voor ons)

Mocht je nu ook een storing hebben in Maarssen en doet je internet het niet, neem dan gerust even contact op met ons om te checken of er een storing gaande is. Mocht je regelmatig storing of WiFi problemen ondervinden dan kun je ook bij ons terecht.