3 robots iwally

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/iwally/public_html/components/com_moofaq/models/articles.php on line 541

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/iwally/public_html/components/com_moofaq/helpers/faq.php on line 303

Retourneren

Hoe stuur ik een product retour?

Bij het retourneren van een product is het belangrijk dat u het product goed verpakt, zodat wij het product onbeschadigd ontvangen. Indien mogelijk in de originele verpakking. Zend ook de originele, meegezonden factuur mee terug.

Wat is een retourdocument?

Een retourdocument is een uniek document waarop uw klantgegevens vermeld staan en het type product met de bijbehorende reden van het retoursturen.

Hoe lang duurt de verwerking door iWally van een retourgestuurd artikel?

iWally streeft ernaar om binnen 10 werkdagen uw retour te verwerken.

Hoe weet ik dat mijn retourproduct goed is aangekomen?

Als u uw product als pakket verstuurt, ontvangt u van de vervoerder een Track & Trace code, zodat u uw zending kunt volgen. Zodra uw pakket is aangekomen krijgt u van ons een ontvangstbevestiging.

Kan ik een product retourneren door dit te brengen?

U kunt uw product ook retourneren op ons adres. Hiervoor dient u wel van te voren een afspraak te maken met ons.

Wat is het adres waar ik een product naar kan retourneren?

iWally
Klokjeslaan 95
3601HD Maarssen

o.v.v. Retourneren

Ik wil mijn artikel retoursturen. Hoe zit het met mijn betaling?

Binnen een termijn van veertien dagen mag u de overeenkomst ontbinden zonder dat u daarvoor kosten in rekening worden gebracht. Uw betaling zal binnen 10 dagen naar uw rekening worden teruggeboekt. Wel dient u de kosten van de retourzending te voldoen.

Wat zijn de voorwaarden voor de staat van het product dat ik retourstuur?

Als het product beschadigd is, kan het product wel retourgestuurd worden, maar kunnen de kosten van de waardevermindering op u verhaald worden. Als het product beschadigd is bij ontvangst, kunt u het natuurlijk wel zonder bijkomende kosten retourneren. Bij software mag de verzegeling niet verbroken zijn. Voor het terugsturen dient u altijd contact te leggen met retouneren@iwally.nl

Ik heb 10 dagen geleden mijn product retourgestuurd, maar nog niets gehoord. Wat nu?

Indien u na 10 werkdagen geen reactie hebt ontvangen met betrekking tot uw geretourneerde product neemt u dan contact op met de retourafdeling via retourneren@iwally.nl

In welke gevallen mag ik producten retoursturen?

Binnen een termijn van 7 werkdagen hebt u een wettelijk recht om zonder opgaaf van redenen de overeenkomst te ontbinden. Bij iWally hebt u een veertiendaags teruggaverecht na ontvangst van uw bestelling.


RMA formulier

Hieronder vind u het RMA formulier, neem alvorens deze op te sturen contact met ons op voor een RMA nummer.

RMA formulier